poniedziałek, 15 października 2012

Niech miłość moja idzie przede mną

Niech miłość moja do Ciebie, idzie przede mną.
Nie moje pragnienia.
Nie moje plany i prośby.

Niech miłość moja do Ciebie, Boże, idzie przede mną.
Nie mój zysk.
Nie moje fantazje.

Niech miłość moja do Ciebie, Królu, idzie przede mną.
Nie narzekanie.
Nie ból i żal.

Niech miłość moja do Ciebie , Wszechmocny, idzie przede mną.
Nie moje pretensje.
Nie moje marzenia.

Niech miłość moja do Ciebie, Stwórco Wszechświata, idzie przede mną.
Przed każdą myślą.
Przed każdym zamiarem.
Przed każdym wypowiedzianym słowem.

Niech miłość moja do Ciebie, Zbawco, toruje drogę na spotkanie weselne.
Przed każdym czynem.
Przed każdą walką.

Niech miłość wzajemna spotyka się w sercach
i ona zarządza światem.


Melita K.


 


Jezus -Rabbi Jeszua, Jahszua:
 "Trwajcie w miłości mojej "*- J.15.9


Jezus:
"Jeśli przykazań moich przestrzegać będziecie ,
trwać będziecie w miłości mojej,
jak i Ja przestrzegałem przykazań Ojca mego
i trwam w miłości Jego."*- Ew.J.15.10


1Kor.14.1
"Dążcie do miłości..."*
"Naśladujcie miłości..."**






 "...wiara, która jest czynna w miłości."*- Gal.5.6
I to ma znaczenie w Zbawicielu.


Niech miłość nasza do Boga idzie przed nami.

1P.4.8: (wg. dawnej polskiej pisowni Bryt.i zagr.Tow.Bibl.W-wa; 1982)
"...a nadewszystko (staropolska pisownia)
miejcie uprzejmą miłość  jedni ku drugim..."**

"Nade wszystko (współczesna pisownia)
miejcie gorliwą miłość jedni ku drugim..."*

Dziękuję za wszelkie uwagi.

Niech miłość do Boga idzie przede mną. 

 Melita

Życzę spokoju, ukojenia i chodzenia w miłości Bożej, która leczy, wzmacnia, tuli i nasyca.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz