poniedziałek, 9 września 2013

Na kawie z moim Przyjacielem




Lubię być na kawie z Tobą Drogi Przyjacielu
rozmawiać szczerze i blisko
Już sama myśl o tym
usposabia mnie pogodą ducha
odpowiedziałeś na tyle pytań
i kiedy już ich nie stawiam 
czegoś mi brakuje
...............
.................
...............
ta cisza przemawia spokojem i treścią
do mojego życia
odkrywa kolejne warstwy chmur pierzastych
aż do czystego błękitu
..............
........
...........
Lubię poranną kawę z mlekiem
w Twoim towarzystwie
swobodne przebywanie 
pozwala oddychać płynną muzyką
w połyskującym strumieniu  czasu
...........
.............
.........................
Lubię porannej kawy zapach 
patrząc duszą w Twą obecność
To miejsce jest dla mnie bardzo ważne
nasycam się Twoją dobrocią
która wzmacnia i wzrusza
............
...............
...................
Dlaczego w człowieku budzi się poczucie winy
z powodu Twej życzliwości Przyjacielu
... nie umie przyjmować Twej Dobroci z wysokości
Tyle zła wokół  i bezsensownej przemocy
aż niewiarygodnym staje się oglądanie wielkoduszności
Tyle chaosu 
a przy Tobie ocean błogości i odetchnienia
................
................
..................
Cudny Jesteś mój Przyjacielu
Tatulu
Panie
Mój Bóg
który ma otwarte serce 
w Jego oddechu tchnienie przemienia 
Wszechświat
On Jest stale z nami
..............
..............
...........
Lubię być na kawie z Tobą Bliski Przyjacielu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz