czwartek, 6 września 2012

Dobre wiadomości znajdziesz na drodze.


08 września obchodzi się DZIEŃ  DOBRYCH  WIADOMOŚCI.
Tą dobrą wiadomością jest Dobra Nowina, że Jezus jest drogą, prawdą i żywotem wiecznym. Cała Biblia jest wypełniona dobrymi wiadomościami dla każdego człowieka.

08 września- to Międzynarodowy Dzień Walki z Anafalbetyzmem.
Każdy, kto umie czytać, może swobodnie rozważać Słowo i czerpać skarby mądrości do swego życia z Biblii.

08 września to Dzień Piśmiennictwa.
                                            
Zbawiciel mówi o sobie :
 "Ja jestem droga ...
nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie."
 /Ew.Jana14.6-Tł.Brt./


Patrzę na Twoją drogę...

Raduję się z Twojej drogi..., która uczy mnie jak żyć.

Wskazujesz drogę dla mnie...dla tych, co proszą o wskazówki.




Twoje przykazania to moje drogi...i biegnę po nich, nie snuję się i nie przystaję na nich ale biegnę po nich, bo dodają mi sił .

Ci, którzy chodzą Twoją drogą są błogosławieni.

Zawsze moje drogi niech będą ukierunkowane na drogę w Tobie.

Nie doznam wstydu, gdy drogą Twoją będę kroczyć.

Na Twojej drodze mieszkają Słowa pełne mocy, które podnoszą mnie, gdy upadam. Karmią nadzieją i miłością.

Twoja droga jest pełnią.

Dokonałam wyboru.         Wybrałem Twoją drogę.


Na Twej drodze pocieszenie pokrzepia moje serce w dniu niedoli.

Oddal ode mnie drogę kłamstwa i przewrotności, bo tylko droga prawdy jest mocą do życia.

Na Twojej drodze, Panie Boże, obietnica, która ożywia.

Strzegę Słowa na Twej drodze Wieczny Boże.

Słowo na Twej drodze jest rozkoszą, oczekuję Go nieustannie i tęsknię.

Słowo Twoje wieczne.


I chociaż jestem w niebezpieczeństwie, wróg kopie dołki pode mną i zastawia sidła, a złośnicy chcą mi dokuczać, to idę Twoją drogą, bo jesteś tarczą moją i obroną Wieczny Boże, Panie Panów.

Prowadź moją sprawę, bo nie opuszczam drogi Twej wiecznej.


Na Twej drodze pokój i odpoczynek. Niech wspiera mnie Twoje potężne ramię. Chcę żyć, by Cię chwalić Boże.

Błogosławione Twe drogi pełne Młosierdzia i Sprawiedliwości.

/rozważ..na podst.psalmu 119/

Melita.
Błogosławię ku dobremu.


*Cytaty pochodzą z Biblia Polska-Towarzystwo Biblijne w Polsce -Warszawa 2001- porównać można z innymi tłumaczeniami Starego Testamentu on-line.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz