poniedziałek, 31 grudnia 2012

Wartość Słowa


Zapraszam na poranną noworoczną kawę z ciasteczkiem i spokojnie prześledzimy w Biblii słowa wypowiedziane przez Mesjasza. Słowo Boże wypowiedziane czyni swoją pracę i nie wraca puste bez wykonania zadania. Warto zatem starać się usilnie, by Słowo mieszkało w człowieku i pozwalać,
by czyniło dobro i przekraczało granice umysłu.



    
Słowa Jezusa :
"Miejcie wiarę w Boga !"*
- Ew.Marka 11.22;
Jezus:
"Ktokolwiek czyni wolę Bożą, ten jest moim bratem i siostrą, i matką."*- Mar.3.35;
Jezus:
"Czemu jesteście tacy bojaźliwi?"*- Mar.4.40
Jezus:
"Ja jestem drzwiami dla owiec."*- J.10.7

Pięć razy kawa i ciasteczko



Słowa Jezusa:
"Kto bowiem wstydzi się mnie i słów moich
przed tym cudzołożnym i grzesznym rodem ,
tego i Syn Człowieczy wstydzić się będzie ,
 gdy przyjdzie w chwale Ojca swego z aniołami świętymi."*-Mar.8.38;

Jezus:
"Ja jestem drzwiami ; jeśli kto przeze mnie wejdzie,
           zbawiony będzie i wejdzie, i wyjdzie, 
i pastwisko znajdzie."*-J.10.9;

Jezus:"Weźmijcie Ducha Świętego"*- J.20.22

Jezus : "Jeśli we mnie trwać będziecie
i słowa moje w was trwać będą,
proście o cokolwiek byście chcieli,
stanie się wam."*- J.15.7;



Pozdrawiam. Życzę, by ten rok obfitował w poznawanie Słowa i doświadczanie Jego mocy.


Melita



*Cytaty pochodzą z Biblia Polska-Towarzystwo Biblijne w Polsce -Warszawa 2001- porównać można z innymi tłumaczeniami Starego Testamentu on-line.

** cytaty z Brytyjskie i zagraniczne Towarzystwo Biblijne Warszawa-z roku 1982- użyta dawna pisownia . 
fotki- Malita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz