poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Śpieszę, a nie opóźniam się - Psalm 119.60;

"Śpieszę, a nie opóźniam się
Wypełniać przykazania twoje."*
 - Psalm 119 m 60 ;


Nie odwlekam, nie odkładam "na potem" Twoich przykazań , Panie Boże .
Spieszę się wypełniać je szczerze.





To już nie jest czas na zastanawianie się.
To nie czas na analizowanie sprawy:
" Czy opłaci mi się okazać szacunek tej osobie czy nie warto? "

" Podać chleb głodnemu czy okazać wzgardę? 
  Podać ciastko czy niech łaknie"
" wesprzeć w smutku czy wyszydzić? "
" odpuścić, czy oddać  ząb za ząb ? "


To już nie czas na kalkulowanie: 
dać czy nie dać 
dzielić się - nie dzielić

To czas  dobrych decyzji i świadectw. Niech moje serce spieszy do nich.




Spieszę się, byś był Panie w moim życiu zawsze pierwszy i najważniejszy.
Spieszę się, by nie dochodziło do głosu wahanie :  
naśladować w pełni Jezusa Chrystusa [Jeshua, Jahshua, HaMaszija-hbr] , czy wierzyć stereotypom i czczym filozofiom, naśladować Słowo, czy jeszcze szukać innych teorii, wrażeń, przypuszczeń?

Spieszę się do przykazań, bo mam niezachwianą pewność
            w  Tobie, Boże.




Nie chcę tracić czasu i galopuję każdą myślą oraz czynem, 
by wyprzedzać  niechęć uprzejmością,
 smutek radością, niepewność nadzieją i wiarą, 
gniew Chrystusową miłością. Wzmacniaj Panie.



Dobro dopuszczam do głosu, by rządziło swą mocą pośród panoszącego się zła. Spieszę, a nie zastanawiam się czyja ważniejsza jest sprawiedliwość: Twoja,  Panie czy ludzka a może moja. Dzięki Tobie żyję i oddycham.

Twoja sprawiedliwość jest życiem.

Nie czekam, a biegnę, by opowiadać 
o Twej dobroci i miłości.

Gdy dolina pod nogami rozkłada swój dywan, wtedy przedzieram się usilnie
 z modlitwą przed siebie. I chociaż omdlewam  z lęku, Ty mnie Panie podtrzymujesz i  wiem, że Jesteś Boże jedyną Osobą na świecie, która mnie nigdy nie opuści. Jesteś moją pomocą.
Jesteś dla mnie  Ratunkiem i Miłością, 
pokojem i wiecznym, ożywiającym zdrojem.



Spieszę się, by Ciebie szanować całym sercem, 
myślą i czynem. Nie ociągam się. 

Nie chcę oglądać i zachwycać się rzeczami,
 które brzydzą Cię, Boże.



Chwytam okazję, by okazywać Tobie wdzięczność i miłość, Panie.
Nie omijam nawet drzemki, by z ulgą wzdychać do Ciebie.
 Wierności i wiary udzielaj mi Panie. 



Śpieszę się , a nie odwlekam, 
by przestrzegać przykazania Twoje.

Nie chcę nadużywać Twego imienia i czym prędzej panuję nad językiem.    
           Spieszę, by nie używać pustych i bezecnych słów. 



Spieszę, by pamiętać o Twoich świętach. Nie zastanawiam się czy honorować Cię w te dni czy nie. Spieszę w sercu, by cieszyć się Twoją osobą i czcić Twój czas.
Chcę poznawać Twe przykazania, ucz mnie wypełniać je z radością w sercu. 
Nie będę odwlekać ani spowalniać Twego dobra i życzliwości dla człowieka.
Prowadź nas.


Spieszę się i nie targuję, nie ociągam, biegnę i nadstawiam uszy serca, by słuchać , co do mnie mówisz, Boże, spośród Słowa Twego.


Oczekuję każdego dnia, byś posłał do mnie Słowo.
Spieszę się do Ciebie, do Radości Twojej, do uczty Weselnej.




Spieszę się nie osądzać , a rozumieć.
Spieszę się wybaczać i zachować rozsądek.




"Śpieszę, a nie opóźniam się
Wypełniać przykazania twoje."*
 - Psalm 119 m 60 ;


"Przykazanie twe czyni mnie mędrszym od nieprzyjaciół moich,
 Ponieważ mam je na zawsze ..."*
-Psalm 119.98;


"Nigdy nie zapomnę przykazań twoich,
Bo przez nie zachowujesz mnie przy życiu.
Twoim jestem! Wybaw mnie,
Bo szukam przykazań twoich!"* 
- Psalm 119.93-94;


"Niech wesprze mnie ręka twoja,
Gdyż wybrałem przykazania twoje!"*
-Psalm 119.173;

"Wtedy nie doznam wstydu,
Gdy będę zważał 
na wszystkie przykazania twoje."*
-Psalm 119.6;


Spiesz się miłować Boga.
Spiesz się miłować Boga.

Spiesz się miłować Boga.


Spiesz się miłować Boga.


Spiesz się miłować Boga i człowieka.

Spiesz się miłować Boga  i  człowieka.


Spiesz się miłować Boga i człowieka.

Spiesz się miłować Boga i wszelkie stworzenie.

Spiesz się szanować Boga i wszelkie stworzenie.


Spiesz się doceniać Boga i wszelkie stworzenie.


spieszmy się spieszmy się
spieszmy się   spieszmy się

spieszmy się spieszmy się
spieszmy się   spieszmy się


spieszmy się   spieszmy się

Pozdrawiam życząc  dobrego czasu .


Melita

 *Cytaty pochodzą z Biblia Polska-Towarzystwo Biblijne w Polsce -Warszawa 2001-
                                    porównać  można z innymi tłumaczeniami Starego Testamentu on-line

fotki- Melita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz