środa, 29 maja 2013

dzieje się...nieznane miejsca


Godzina 09.51 - środa - dzień następny. I nadal jestem najszczęśliwszą osobą na świecie. I nadal dzieją się niesamowitości duchowe.
Odkrywam duchowe zjawisko  ukoronowania modlitw,czasu formowania  korony i ukoronowywanie czasu modlitewnego . Nie umiem tego napisać chociaż próbuję. Zjawisko "wsadu"  , umieszczania  mocą Bożą człowieka w miejscu nieustającego  noszenia modlitewnego - serca pomazanego , w którym komfort, nośność i przebywanie, istnienie jest 
tak życiodajne, twórcze, ogarniające , "spinające w jedność", wszechogarniające , że można tylko powiedzieć : tak, to jest to , chociaż nigdy o tym nie słyszałam, nie czytałam a czekałam na ten dzień.
Duchowy komfort przebywania w miejscu wyznaczonym przez Boga ,  nie rozumem, logiką lub ludzkim wysiłkiem a mocą Bożą.

Tak jak pewne informacje informatyczne o wielkiej wadze i wpływie  są 
przechowywane w chmurze w jakimś późniejszym celu i uwolnieniu ich ku konkretnemu działaniu, tak jedynie można porównać umiejscawianie  się duchowej świętej mocy w przestrzeni  - kumulowane informacje czynne duchowe, zbierane w ogromnej przestrzeni międzyludzkiej dla  przeistoczenia się w fizyczność . 
Na zasadzie : słowo staje się ciałem, słowa przeistaczają się z duchowego w życiodajny chleb, który smakuje wybornie i ponadwybornie, który można "organoleptycznie" , fizycznie i prawdziwie próbować, jeść, smakować  i nasycać wnętrze swego ciała.

Narazie to wszytko, co mogę wyartykułować "organami" do artykułowania. 
Pozdrawiam pocałunkiem świętych. Dzieje się, dzieje się....

"I trwali w nauce apostolskiej i we wspólnocie , w łamaniu chleba i w modlitwach.
A dusze wszystkich ogarnięte były bojaźnią, albowiem za sprawą apostołów 
działo się wiele cudów i znaków."* - Dz.Ap.2.42-43;


Dawid o Bogu :

" Miałem Pana zawsze przed oczami mymi,
Gdyż jest po prawicy mojej, bym się nie zachwiał.

Przeto rozweseliło się serce moje
i rozradował język mój,
A nadto i ciało moje spoczywać będzie w nadziei,

Bo nie zostawisz duszy mojej w otchłani
I nie dopuścisz , by święty twój 
oglądał skażenie.
Dałeś mi poznać drogi żywota,
Napełnisz mnie błogością przez obecność twoją."*-

 Dz.Ap.2.25-28;


Realne miejsce największej bezpiecznej przestrzeni  dla człowieka wypełnionej mocą czyniącą w miłości jest    Serce Boga. 

To naprawdę niesamowite miejsce i tak przestrzenne, że zmieszczą się w niej wszyscy, których tam Bóg umieści swoją mocą . Tylko zapragnij. Życzę Tobie również dotykania i oglądania od wewnątrz tej budowli , tego zjawiska duchowego . 

Pozdrawiam . Alleluja!!!






Melita



*Cytaty pochodzą z Biblia Polska-Towarzystwo Biblijne w Polsce -Warszawa 2001-
                                    porównać  można z innymi tłumaczeniami Starego Testamentu on-line

** cytaty z Biblii Brytyjskie i Zagraniczne Towarzystwo Biblijne Warszawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz