czwartek, 7 listopada 2013

O szukaniu kilka słów

Kto szuka, ten znajduje.
Kto szuka we właściwym miejscu.

Co powiada Mądrość w Piśmie :
" ...którzy mnie gorliwie szukają, znajdują mnie."*
- Przyp. Salom. 8.17;



Wypatruj i miej oczy otwarte.
Nie poddawaj się i nie zniechęcaj.

"Kto pilnie szuka dobrego, szuka łaski Bożej,
lecz kto dąży do złego, na tego ono spada."* 
- Przyp.Salom.11.27;




"Źli ludzie nie wiedzą , co słuszne, lecz
ci, którzy szukają Pana , rozumieją wszystko."*

  Przyp.Salom.28.5;



"...Bóg stworzył człowieka prawym, lecz oni uganiają się za wielu wymysłami."*
- Kazn.Sal..7.29;





"Zatrzymuj kroki moje na drogach twych,
aby się nie chwiały nogi moje."**
- Ps.17.5;

"Rozszerzyłeś kroki moje podemną, tak, że się nie 
zachwiały golenie moje."** - ( Ps.18.37 ( tlumaczenie staropol.)









Pozdrawiam. Melita




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz