piątek, 29 grudnia 2017

Post Estery i zagłada - krótkie świadectwo długotrwające w czasie






O poście jako poszczeniu a nie o pisaniu posta.
 Zauważyłam , nie tylko u mnie , że Bóg wpisuje nas i nasze zdarzenia w Jego kalendarz. Podobnie dzieje się u mnie z postami. Pamiętam kiedy weszłam w post Estery w tym roku /2017/, okazało się, że faktycznie w dniu zagłady Żydów i ich ocalenia, u mnie miało podobne zdarzenie. Byłam zaskoczona tym co się stało i przekonana, że poszcząc w Dniu Estery, uniknęłam faktycznej zagładzie i zostałam ocalona / byłam krok od sepsy po pogryzieniu przez psy z zagrożeniem wścieklizny i tężca , w dodatku nie mogłam przyjąć żadnych szczepionek przeciw wściekliźnie i przeciw tężcowi ze względu na leki. Dlaczego? Bo wzięcie szczepionek i tych leków równało się też z "zagładą" organizmu. To był czas bardzo trudnych do podjęcia decyzji . Naprawdę to był bardzo niebezpieczny czas dla mnie 🤔i krytyczna noc w szpitalu zdarzyła się dokładnie wtedy kiedy była wyznaczona data zagłady Żydów z Ks,Estery . Wtedy wpisy do grupy 3-pytania, które prowadzę, były posyłane właśnie z tego czasu pobytu w szpitalu.🤔To była prawdziwa bitwa o moje życie i cudem ocalałam / widząc co działo się w moim organiżmie i ze mną/  i dziękuję Bogu za wyznaczenie ważnych czasów  w tym i wartościowego czasu postu. 


🙂Od tamtej pory wchodzę w posty wyznaczone w kalendarzach Żydowskich , by , podobnie jak w poście Estery czy Tewet , uchronić się przed presją i przemocą świata, utratą wiary, uchronić wszelkie skarby i dary od Wiekuistego, chronić wolność duchową w Bogu Wszechmogącym i stawać się lepszym człowiekiem na drodze wiary i w relacjach z ludźmi.🙂Obserwując , rozczytując się w postach / praktykuję posty od wielu, wielu lat , ale w tej nowej formie wg kalendarza Żydowskiego od niedawna /, widzę jaki mają ogromny wpływ na nasze życie na drodze wiary, na bezpieczeństwo nas i naszych rodzin . Widzę w tych postach sens, duchową głębię, przezorność , zabezpieczenie i wpisanie naszego życia, wierzących podążających i naśladujących nauki Świętego i Sprawiedliwego, w rytm wyznaczonych czasów, w odkryty czas poznania , i radość ze zwycięstwa . Dzię😊kując Wiekuistemu za wszelkie doświadczenia z Jego ręki. 😊 Napisałam to świadectwo dla zachęty do wchodzenia w posty niezależnie od stanu gotowości fizycznej czy jakiejkolwiek innej.



🙂Tak dodatkowo o pogryzieniu przez psy. Długo zastanawiałam się dlaczego pogryzły mnie te psy. Na czas wyjścia ze szpitala dostałam słowo z Filip.3.2 : " Strzeżcie się psów, strzeżcie się złych pracowników ...." Zrozumiałam , że "nieułożony pies, niewychowany, agresywny , dziki,podobnie jak wierzący pracownik, usługujący "niewychowany", nieułożony, agresywny, żądny jak wilk krwi, może nawet jednym ukąszeniem przyprawić nas o utratę życia. Czas w szpitalu poświęciłam całkowicie na rozważanie Nowego Testamentu o Zakonach, przepisach, ustawach. 
To był czas świetlanych odkryć w Słowie😊 I wiem, że im trudniejsze doświadczenie przechodzimy, tym ono ma głębsze i ważniejsze znaczenie do naszego życia.
W szpitalu słyszałam uwagi od pewnej pani /z uśmieszkiem na twarzy/ kiedy skupiona byłam nad czytaniem Słowa i robieniem notatek: " to tak dla zabawy? Pani bawi się ? " 
Nie podejmowałam rozmów. A kiedy przyszedł ksiądz "na swój obchód" zadał pytanie naszej 4 osobowej grupce kobiet: "kto jest chętny do spowiedzi?" Zgłosiła się tylko jedna kobieta. Byłam zdziwiona. Więc poszło w eter kolejne pytanie : "dlaczego nie chcą panie spowiadać się?" Zbierałam się do wyjścia , żeby nie siać zamieszania a ksiądz postanowił rozwikłać zagadkę i przyczynę, wydać odpowiedni wyrok i potępienie.
Na koniec podsumował, że to ja sprałam mózgi kobiet i nie chcą się spowiadać , osądził i poszedł. Ostrzegł przedtem panie, by nie słuchały co mówię. To było najśmieszniejsze, że nic z paniami nie rozmawiałyśmy na temat wiary, na temat Biblii , bo każda była skupiona na swoich sprawach i problemach, zabiegach, smarowaniach, kroplówkach i liczeniem czasu do wyjścia.
I tak ksiądz zamiast ugasić ognia, którego nie było rozpalił ognisko, bo od tej pory w naszym pokoju szpitalnym posypały się pytania i rozgorzała rozmowa o Biblii, na temat wiary.
Okazało się, że panie zetknęły się wcześniej z Biblią i miały już wcześniej wyrobione swoje zdanie na temat spowiedzi. Stąd ich decyzja. Niepotrzebny był ten sąd nad moją osobą i pokrzykiwania dla przykładu ... wpadł natchniony, wypadł wkurzony... 
 

 Dostałam też dzięki temu doświadczeniu ostrzeżenie przed hordą psów. usługujących fałszywych, kiedy zbiorą się w jedną gromadę, hordę, mogą z łatwością zagryźć, poranić, zorganizować falę, i przyprawić o utratę życia duchowego, psychicznego czy fizycznego innych wierzących.

 Fałszywi , fałszywe psy, roznoszą w swoich pyskach nie tylko zakaźne i nieuleczalne choroby jak wściekliznę , tężec itp ale mogą  przyprawić człowieka o sepsę. Można zachorować na wiele różnych groźnych chorób np na różę, której objawy powtarzają się w ciągu roku jak angina i trzeba być na ten czas (1-3 miesięcy) zamkniętym na oddziale zakaźnym. Czyli tworzy się takie więzienie, przebywanie przymusowe w więzieniu dla niebezpiecznych dla otoczenia.... często nie zdajemy sobie sprawy przed jakimi groźnymi sytuacjami, ludźmi, zdarzeniami, chroni nas Potężny Bóg Stwórca, Wojownik i Lekarz.
Psy pogryzły mnie ale Bóg zachował moje zdrowie. 

Psy - Izaj.56.11 - / kiedyś psy nie były udomowione i grasowały z hienami na śmietniskach./ -  mowa tu jest o leniwych duchownych , ślepych strażnikach,pasterzach, którzy chodzą własną drogą i na niczym się nie znają a myślą tylko o własnej korzyści. 


.Życzę zdrowia wszystkim i "Strzeżcie się psów..." - Filp.3.2 - dlatego czytanie, rozważanie i wprowadzanie w życie Nauk, ustaw, kalendarza z wyznaczonymi czasami Wiekuistego, ma sens. Tak czynił nasz Zbawiciel przestrzegał i wypełniał Słowo.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz